zaterdag 13 april 2013

Olifanten in huis!

Ik weet het,
in mijn vorig bericht, ongeveer een eeuw geleden,
liet ik jullie watertanden.
Ik postte toen een heel mooi stofje, met bijpassende schoentjes.
Die communie-out fit is al effe klaar,
maar zeg nu zelf,
ik kan het kind toch niet laten verschijnen in haar outfit VOOR haar communie!!
Neem het van mij aan, het is heel mooi.
Op 10 mei post ik het geheel.
Nu ben ik nog opzoek naar bij passende accessoires,
neem het weeral van mijn aan.... moeilijk!!

Genoeg over communie's die nog komen moeten,
hier werd verder niet stilgezeten.
Ons huis, dat in volle verbouwing was bij het opstarten van deze blog ( 2011),
is al even af.
De binnenkant dat toch, buiten is terug in volle opbouw ( na een aantal jaren bouwafvalplaats geweest te zijn).
Maar aan ons verbouwingsproject, dat startte in 2004 ,
valt al weer heel wat te renoveren.
#NEVERENDINGSTORY?#
We zorgden ervoor dat Frie, Sus en Min ieder hun eigen kamertje kregen.
Dat betekende dat wij uit onze kamer moesten om plaats te maken voor Sus.
Effe het bed en onze rommel verhuizen, dacht ik.... Sus zijn bed en kast erin ... Hop, KLAAR!!
NIET dus.
Je kan niet geloven hoe een kamer eruit ziet als je er 7 jaar in geslapen hebt!!!
Vloer opnieuw schilderen, Muren van hetzelfde..... En projectje als het ware.
Maar wat we zeker voor Sus zijn kamer in ons hoofd hadden was dit:


Sus zijn kamer werd Bruin met Geel en OLIFANTEN in huis!!
Hij was super bang om alleen te slapen, Ha ja, want hij had altijd Frie die over hem waakte!!
Nu waken de olifanten ( en een klein lichtje ) over hem,
En ik zag dat het goed was.



De olifanten moet je zelf behangen en komen van bij Inke.nl .
Ik deed nog nooit aan behangen, maar het was eigelijk best leuk + instant resultaat.

De naaikriebels zijn terg in het land,
er zijn zelfs al enkele stofjes onder de machine beland.
Maar eerst moet ik verder met project nummer 2.
De kamer van Min, die eerst de kamer van Frie was, dan die van Sus en ook zelf even noodwoonkamer was....

Herlinde*

2 opmerkingen: