vrijdag 28 juni 2013

De Juffenknip.

Het is weer zover,
en het is al gepasseerd...
Ik haalde zojuist als trotse mama 2 nog trotsere kinderen op van school!!
Dat moment gaat altijd gepaard met de nodige kadootjes!!
Dit jaar ging ik voor de juffenknip:





Een paar stofjes ( overschotjes), een frame van bij Hexagoon, textiellijm een werkbeschrijving van Petits pitates, meer heb je niet nodig om aan de slag te kunnen.
Heel leuk om te maken en nog leuker om te geven!!! Intant geluk heet zoiets, dacht ik!!

Omdat een legen Juffenknip niet zo leuk is als een volle, stopte ik er ook nog zelfgemaakte oorbelletjes in.
Al de ingrediënten voor deze oorbellen vond ik ook bij hexagoon in Leuven.  Niet zo heel veel werk voor een 2de keer instant geluk!!
Nu nog hopen dat dat instant geluk ook bij de juffen binnenkomt.

De vliegenmeppende bloem komt van bij de Casa, omdat een bloemetje krijgen in welke vorm dan ook, altijd heel tof is.

Dank je wel Juf Ann en Juf Catherine, Jullie waren schatjes voor Sus en Frie...
Geniet van jullie verdiende vakantie!!

Herre***

1 opmerking: